❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 10919
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄







خانمـــــــــــــی؟  آقا پسر؟

متولد کدوم یک از ماه های سال هستی؟

 


                                                                       

           

 

مردان متولد فروردین

متولدين اين ماه افرادي خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال مي‎باشند. اگر از سه و چهارده سالگي به سلامت عبور كنند، تا 90 سال عمر خواهند كرد. اينان اغلب در سينه، صورت يا بازونشاني دارند كه برايشان نيك است . متولدين اين ماه افرادي با ذوق و سليقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آميز دارند. اين افراد طالع و بخت خوبي دارند، به شرط آن كه همت خود را به مار گيرند اينان عموماً افرادي مهربان و بخشنده بوده و اگر چيزي را از دست بدهند، باز به دست مي‎آورند. گاه گرفتار بيماري مي‎شوند كه بيشتر از ناحيه پهلو و كمر مي‎باشد. اين افراد بهتر است از نزديك شدن به آب رونده و تند، پرهيز كنند. از لحاظ شغلي، صنعت كشاورزي و خريد و فروش برايشان سودبخش وسازگار است .

زنان متولد فروردین

متولدين زن اين ماه عموماً افرادي خوشرو، خوش زبان، تندخو، اما مهربان، با قدي متوسط مي‎باشند. اينان كمي حسود و دوستدار جشن و سرور هستند. اغلب در ابتداي زندگي با مشكلاتي مواجه خواهند بود، اما به ترتيب موقعيت و عزت نصيبشان مي‎شود. اينان نزد پدر و مادر عزيز هستند. خود نيز صاحب فرزندان زيادي مي‎شوند. اغلب اينان داراي همسري با كمال و صاحب قدرت مي‎شوند . متولدين زن اين ماه اغلب در خانه‎داري و همسرداري مسلط هستند. از نامحرم دوري مي‎كنند و طالب رضايت شوهر هستند. اينان اغلب شاكر و خوش قلب هستند. اما براي كسب آرامش و آسايش بيشتر، بايد از كفران نعمت پرهيز كنند. اين افراد طبعي گرم و خشك دارند و عموماً در زندگي با سه خطر مواجه مي‎شوند. هرگاه از اين سه خطر بگذرند، عمر طبيعي خواهند داشت. اينان بايد صادق و راستگو باشند، زيرا دروغ به آنان صدمه مي‎زند. اين زنان اغلب طالب لباسهاي روشن و سنگ عقيق هستند .

  مردان متولد اردیبهشت

متولدين اين ماه افرادي خوشخو و خوشرو بوده عموماً مورد تجه ديگران هستند. اينان افرادي خانواده دوست بوده استعداد انجام كارهاي عام المنفعه را دارند. اغلب اين افراد اهل هنر بوده و در رشته‎هاي هنري مي‎توانند استعداد خوبي از خود نشان دهند. عموماً در زندگي ثروت خوبي به دست مي‎آورند. در ضمن اغلب سفر حج در طالع دارند. اينان عموماً افرادي گشادهرو و فهيم هستند. اگر سستي نكنند، در زندگي به رفاه و موقعيت خوبي دست مي‎يابند. اينان تنوع طلب و گاه بهانهغگير بوده اغلب از خويشان همسر اختيار مي‎كنند. و اگر چه بعضاً متمايل به چند زن هستند، اما بايد يك زن اختياز كنند. اينان داراي طبعي سرد و خشك بوده و عموماً در سنين 7-17 و 22 سالگي با خطر مواجه مي‎شوند كه اگر سلامت بگذرند، تا هشتاد سال عمر خواهند كرد. روز جمعه براي اينان خوش يمن است. همچنين انگشتر فيروزه با اينان سازگار است. از لحاظ شغلي، خريد و فروش و تجارت و هر نوع معامله با آنان سازگار مي‎باشد .

زنان متولد اردیبهشت

متولدين زن اين ماه اغلب كوتاه قد، پيوسته ابرو، خوش زبان، خودخور، زودرنج و گاهي خشن مي‎باشند. اين زنان اگر چه به ظاهر دنيا پرست تصور مي‎شوند، اما اهل نيكي و احسان هستند و اغلب هرچه به دست بياورند، از دست ميغدهند. معمولاً دل وزبان اين افراد يكي است. اينان اغلب خوابهاي خوبي مي‎بينند كه اگر بتوانند آنها را در بيداري به ياد بياورند، تأثير مثبتي از آنها خواهند گرفت. اينان نبايد دروغ بگويند، زيرا صدمه خواهند ديد .متولدين زن اين ماه اغلب از ناحيه سر بيمار مي‎شوند. بايد مراقب اين عضو از بدن باشند. اگر چه گاه دچار درد كمر مي‎شوند كه معمولاً از باد و قولنج مي‎باشد. اين افراد با سه خطر در زندگي مواجه مي‎شوند كه اگر از آن بگذرد و نيز از سن شش سالگي عبور كنند، عمر طبيعي خواهند داشت. اينان معمولاً در يكي از اعضاء بدن، خال يا نشاني دارند كه نشان از بخت و اقبال آنهاست. اين زنان اغلب طالب لباس‏هاي سبز و آبي هستند. انگشتر ياقوت براي اينان بسيار مناسب است .

مردان متولد خرداد

متولدين اين ماه اغلب داراي قدي متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اينان اغلب افرادي صبور و كاردان هستند. عيب ديگران را مي‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ مي‎شوند. معمولاً به ياد خدا هستند و از پدر و مادر خير و نفع مي‎برند. اينان اغلب در سينه، پشت يا چهره نشاني دارند كه برايشان نيك است و آنان را نزد ديگران عزيز مي‎كند. عموماً از راه تجارت يا كشاورزي، پول خوبي به دست مي‎آورند. برخي سفرهاي طولاني در طالع دارند كه از آن سود خواهند برد. عموماً از مادراني خوب متولد مي‎شوند. روزي حلال نصيبشان مي‎شود. اينان عموماً طبعي سرد و تر دارند. حدود دوازده سالگي با خطري مواجه مي‎شوند. اغلب در سن چهل سالگي به رفاه مي‎رسند. روزهاي يكشنبه و پنجشنبه، براي آنان خوش يمن است. در طالع اغلب اينان دو زن ديده مي‎شود كه از آنها خير و نفع مي‎برند .

زنان متولد خرداد

متولدين زن اين ماه عموماً سفيد و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست مي‎باشند. اينان مهربان چرب زبان، گاهي خودخور و زودرنج مي‎باشند. اين زنان اغلب ميك انديش بوده و بهدوستان و خويشان نكي مي‎كنند. از حرافي و شوخي‎هاي بي‎مورد پرهيز مي‎كنند و بيشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهيم مي‎باشند .اين زنان اغلب از درد شكم رنج مي‎برند كه علت آن معمولاً از سردي و خشكي است. مصرف كوبيده سنبل خطايي همراه با زيره و قرنفل، در ناشتا به اندازه يك قاشق چاپخوري، براي آنان مفيد مي‎باشد. اغلب اين افراد خال يا نشاني بر سينه دارند، كه نشان از اقبال آنهاست. اينان در اوايل زندگي رنج بسيار مي‎بينند، اما عاقبت به خير مي‎شوند. بايد غيبت را ترك كنند و از خدا غافل نشوند. زيرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند .متولدين زن اين ماه مسافرت زيادي با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎هاي آبي و همچنين انگشتر الوان و انگشتر زمرد براي اين زنان مناسب خواهد بود .

مردان متولد تیر

متولدين اين ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب كارشان منظم و پول فراوان به دست مي‎آورند. اما بعضاً آن را در جاي غير ضروري خرج مي‎كنند. آنان دوست و دشمن را به خوبي تشخيص نمي‎دهند و گاه گرفتار تهمت مي‎شوند. به طور كلي در زندگي ممكن است گرفتار مشكلات زياد شوند .متولدين اين ماه شوخ طبع و دل پاك هستند، اما زباني تند دارند. همچنين افرادي مهربان و پرشور و عاشق پيشه هستند. اينان اغلب نشاني بر سينه دارند كه علامت نجابت است. اين افراد روي بعضي رنگها حساسيت دارند و به صورتي، سرمه‎اي و گاه قهوه‎اي علاقه نشان مي‎دهندو اين افراد نبايد با همسرشان خيلي خودماني شود. بهتر است رابطه‎شان را با خويشان قطع نكنند. اينان فرزند زياد خواهند داشت . متولدين اين ماه اغلب بيمار مي‎شوند و بيشتر از ناحيه پا آسيب مي‎بينند. چيزهي گرم و تر براي آنان نافع است. اگر از سن 5 سالگي بگذرند، عمر طبيعي و گاه طولاني خواهند داشت. روزهاي يكشنبه و چهارشنبه براي آنان خوش يمن است .

زنان متولد تیر

متولدين اين ماه عموماً داراي قدي متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نيك سيرت و پاكدامن، صبور كمي حسور هستند. دروغ و حرام با آنها سازگار نيست. ين زنان بعضاً در زندگي با مشكل و مصيبتي مواجه مي‎شوند كهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎اي ندارند. اينان اغلب با چهار خطر در زندگي مواجه مي‎شوند. بايد از آتش دوري كنند. اين زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشكل نشوند. در عين حال هرگاه غمگين شوند و يا با مشكلي مواجه گردند، بهتر است ذكر خدا بگويند تا از غم و مشكلات رهايي يابند. اين زنان در روي يكي از اعضاء بدن، نشاني دارند كه آنان را نزد ديگران عزيز مي‎كند .

مردان متولد مرداد

متولدين اين ماه عموماً داراي طبعي گرم و خشك بوده خوشرو و مهربان هستند. گاه زود خشمگين مي‎شوند ولي زود آرام مي‎گيرند. اينان افرادي خوش گذران هستند. گاه مورد تهمت قرار مي‎گيرند، اما چون با گذشت هستند، از آن مي‎گذرند. اينان معمولاً در زندگي راه راست در پيش مي‎گيرند و كمتر به انحراف كشيده مي‎شوند. اغلب افرادي با عزت و داراي طبعي بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا مي‎رسند. اغلب والدينشان را زود از طبعي بلند هستند. بعضاً به مقامات بالا مي‎رسند. اغلب والدينشان را زود از دست مي‎دهند. در زندگي زناشويي، اغلب در اختلاف هستند، اما از فرزند خير و نفع مي‎بينند. عموماً در سن 7 و 19 سالگي باخطر مرگ مواجه مي‎شوند و اگر از آن بگذرند، بيش از 70 سال عمر خواهند كرد. شراكت براي آنان سازگار نيست. با هر كس شراكت كنند، زيان خواهند ديد. رزهاي يكشنبه، روز خوبي براي آنان است. در ضمن انگشتر عميق با آنها سازگار است .

زنان متولد مرداد

متولدين زن اين ماه طالع بلندي دارند. اينان ذاتاً خوش بيان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر مي‎باشند. اينان در اوايل زندگي با مشكلات و رنج مواجه مي‎گردند، اما هر چه جلوتر مي‎روند، به آرامش و آسايش دست مي‎يابند. به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگي خوبي خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد .اين زنان اگر چه فرزندان كمتري نسبت به زنان متولد ماههي ديگر خواهند داشت، اما لازم است آنان را از قسم دروغ برحذر دارند و همچنين از به دست آوردن مال حرام. عيب اين زنان اين است كه اغلب زود به جوش مي‎آيند و خوشتنداري خود را از دست مي‎دهند. در ضمن يك خطر بزرگ اغلب اين زنان را تهديد مي‎كندو انشا الله با صدقه و توسل، برطرف خواهد شد. لباس‎هاي سفد و سبز و همچنين انگشتر فيروزه با آنان سازگار است .

مردان متولد شهریور

متولدين اين ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب كارشان منظم و پول فراوان به دست مي‎آورند. اما بعضاً آن را در جاي غير ضروري خرج مي‎كنند. آنان دوست و دشمن را به خوبي تشخيص نمي‎دهند و گاه گرفتار تهمت مي‎شوند. به طور كلي در زندگي ممكن است گرفتار مشكلات زياد شوند .متولدين اين ماه شوخ طبع و دل پاك هستند، اما زباني تند دارند. همچنين افرادي مهربان و پرشور و عاشق پيشه هستند. اينان اغلب نشاني بر سينه دارند كه علامت نجابت است. اين افراد روي بعضي رنگها حساسيت دارند و به صورتي، سرمه‎اي و گاه قهوه‎اي علاقه نشان مي‎دهندو اين افراد نبايد با همسرشان خيلي خودماني شود. بهتر است رابطه‎شان را با خويشان قطع نكنند. اينان فرزند زياد خواهند داشت . متولدين اين ماه اغلب بيمار مي‎شوند و بيشتر از ناحيه پا آسيب مي‎بينند. چيزهي گرم و تر براي آنان نافع است. اگر از سن 5 سالگي بگذرند، عمر طبيعي و گاه طولاني خواهند داشت. روزهاي يكشنبه و چهارشنبه براي آنان خوش يمن است .

زنان متولد شهریور

متولدين اين ماه عموماً داراي قدي متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نيك سيرت و پاكدامن، صبور كمي حسور هستند. دروغ و حرام با آنها سازگار نيست. ين زنان بعضاً در زندگي با مشكل و مصيبتي مواجه مي‎شوند كهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎اي ندارند. اينان اغلب با چهار خطر در زندگي مواجه مي‎شوند. بايد از آتش دوري كنند. اين زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشكل نشوند. در عين حال هرگاه غمگين شوند و يا با مشكلي مواجه گردند، بهتر است ذكر خدا بگويند تا از غم و مشكلات رهايي يابند. اين زنان در روي يكي از اعضاء بدن، نشاني دارند كه آنان را نزد ديگران عزيز مي‎كند .

مردان متولد مهر

متولدين اين ماه داراي طبعي گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگيند، صدمه خواهند ديد. از تجارت سود خوبي خواهد برد. اما شراكت‎ با آنهاسازگار نيست. با هر كس شراكت كنند، ضرر خواهند ديد. همچنين مال حرام با آنان سازگار نيست .
متولدين اين ماه اغلب در شكم يا سينه نشاني دارند كه نيك است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگي با خطر مواجه مي‎شوند، اگر از اين وديها بگذرند، به سن بالاي شصت و گاه تا هشتاد مي‎رسند. بعضاً در كف دست چپ و در خط عمر نقطه‎اي دارند كه علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، مي‎توانند رفع خطر كنند. عيب مشخص اين افراد، زودباوري آنان است. گاه اسير نفس عماره مي‎شوند و حتي ممكن است مورد تهمت قرار بگيرند. اگر چه اغلب خويشتندار و سلط بر خود هستند. روزهاي جمعه و شنبه روزهاي خوبي براي آنان است. همچنين انگشتر ياقوت و فيروزه براي آنان مناسب است .

زنان متولد مهر

زنان متولد اين ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پايبند ادا و اصلي خاص مي‎باشند. اين زنان داراي طالع نيكو مي‎باشند و در زندگي ورفاه و آسايش دست پيدا مي‎كنند. اما اينان زود خشم هستند واگر از عصبانيت خودداري نكنند، آسيب خواهند ديد. اينان به وقت عصبانيت طپش قلب پيدا مي‎كنند كه بايستي مراقب باشند .زنان متولد اين ماه گاه دچار اضطراب و خيالات واهي مي‎شوند و اغلب بي دليل با مسرشان بدرفتري مي‎كنند. حال آن همسرشان با آنها مهربان است. اينان با سه خطر در زندگي مواجه مي‎شوند كه اگر به سلامت از آنها بگذرند، عمر طبيعي خواهند داشت. در ضمن هر گاه بيمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود .

مردان متولد آبان

متولدين آبان افرادي خوشرو و با درايت هستند. اغلب خالي دارند كه علامت عزت است. چون افرادي خيرخواه هستند، هر چه از عمرشان بگذرد، عزيزتر مي‎شوند. اين افراد در كارها شتابزده عمل مي‎كنند، لذا گاه پشيماني به بار مي‎آورند. اين افراد پول خوبي به دست مي‎آورند، اما اغلب آسان آن را از دست مي‏دهنداينان هرگاه همت خود را به كار بگيرند، در هر كاري موفق خواهند بود .
متولدين اين ماه اغلب از ناحيه كمر و سينه وقلب، دچار حساسيت هستند. مصرف كنجد و عسل برايشان مفيد است. اغلب وقتي بيمار شوند، بيماريشان از درد دل، درد شكم و قولنج مي‎باشد. عموماً در سن 8 و 24 و 30 سالگي ب خطر مواجه مي‎شوند. هرگاه از آنها بگذرند، به عمر طبيعي مي‎رسند. اين افراد وقتي نذر مي‎كنند، بايستي آن را ادا كنند. انگشتر عقيقي يمني براي آنان مناسب است .

زنان متولد آبان

زنان متولد اين ماه عموماً خوشرو، آبانبان، خوش قدم، داراي طبعي لطيف، مؤدب، تا حدي مغرور و خودخواه هستند. اين زنان گاه غمگين و بي‎حوصله مي‎شوند. بعضاً از جانب فرزندان رنج و آسيبي متوجه آنان مي‎شود. در عين حال اين زنان اغلب در زندگي از رفاه و آسايش برخوردار خواهند شد .زنان متولد اين ماه اغلب از ناحيه كبد حساسيتي دارند كه با مصرف كدوي آب پز و آب گشنيز و ميوه‎هايي مثل ليمو، هندوانه، هلو و آلو درمان خواهند شد. لباس‎هاي سبز و آبي و انگشتر عقيق براي اين زنان مناسب مي‎باشد .

مردان متولد آذر

متولدين اين ماه عموماً طبعي گرم و خشك دارند. آنان رنگي گندمگون داشته و به رنگهاي سفيد و آبي روشن حساسيت دارند. زود تصميم، زود خشم و پرگو هستند. اگر چه گاه نيز مدتي سكوت اختيار ميكنند. اغلب مايلند در جمع بزرگان باشند. اينان در زندگي رفاه مادي خوبي خواهند داشت و بعضاً نيز افرادي خير مي‎باشند. در ضمن مال حرام با آنها سازگار نيست. صنعت كشاورزي و تجارت و معاملات، با روحيه آنان سازگار است. آنان در زندگي اغلب از حمايت مادر، همسر يا يك زن برخوردار مي‎شوند. اگر مراقب كارهاي خود نباشند، ممكن است در يك كار حساس درگير مي‎شوند. اغلب دوستي مشفق و دلسوز دارند كه از برادر به آنها نزديكتر است. عموماص دو زن در طالعه دارند كه از يكي از آنها نفع مي‎برند. گاه بر اثر سودا و صفرا بيمار مي‎شوند، كه آب انار شيرين با شير و شكر، براي آنان مفيد خواهد بود. اغلب تا سن 30 سالگي با دوخطر مواجه مي‎شوند كه اگر به سلامت از آن بگذرند، به عمر طبيعي و گاه به سن نود سالگي مي‎رسند. اينان در زندگي زناشويي نيز كم و بيش موفق هستند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر مي‎شوند. انگشتر فيروزه با اين افراد سازگار است .

زنان متولد آذر

زنان متولد اين ماه، خوشرو، باوقار، پاكدامن، صبور و بعضاً چالاك مي‎باشندو اينان از گناه و خطا پرهيز مي‎كنند و اغلب از گناه ديگران نيز چشم‎پوشي ميغكنند. اين زنان از پدر و مادر خيز و نفع مي‎برند، اما از خويشان و اقوام شناس نمي‎آورند. اينان از محبت همسران برخوردار مي‎شوند و عموماً زندگي متعادلي را پيش رو خواهند داشت. فقط بايد از افراد حسود دوري كنند .
متولدين اين ماه هر گاه از سن چهارده سالگي عبور كنند، عمر طبيعي خواهند داشت. اينان گاه از ناحيه سر و معده دچار عارضه مي‎شوند. براي درمان معده مي‎توانند از آب سيب‏زميني خام، آب گشنيز و آب كدو استفاده كنند .

مردان متولد دی

متولدين اين ماه عموماً افرادي گندگون با قدي متوسط، چرب زبان، غيور، عجول و خود بزرگ بين هستند. نقطع ضعف آنها اين است كه دهن بين و زود تأثير بوده و در مقابل مهرباني و عطوفت ديگران زود تسليم هستند. آنان انتقاد كننده اما امتقادپذير نيستند. در عين حال برخي از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لجاظ شغلي، صنعت كشاورزي و دامداري با اينان سازگار است. اين افراد اغلب از فرزندان خود نفع مي‎برند .متولدين اين ماه اغلب بيماريشان از سردي و خشكي و درد شكم و درد كمر است. هليله زرد و رازيانه همراه با عسل به صورت معجون براي آنان مفيد مي‎باشد. اين افراد هرگاه از سن سه سالگي ودو خطر بگذرند، به عمر طبيعي و طولاني خواهند رسد. انگشتر ياقوت براي آنان خوش يمن و سازگار است .

زنان متولد دی

زنان متولد اين ماه عموماً خوشرو، خوش بيان، با حيا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسايش خواهند بود. اينا بايد از غيبت و قسم دروغ دوري كنند وگرنه ا مشكل بزرگي مواجه مي‎شوند. اگر مايلند از محبت و توجه ديگران برخوردار شوند، بايد به آنان محبت كنند. سه خطر زندگي اغلب اين افراد را تهديد مي‎كند كه يكي از آنها يك بيماري سخت مي‎باشد. پس بايستي مراقب سلامت خود باشند. اگر همواره به ياد خدا باشند و به او توكل كنند، مي‎توانند از اين خطرات عبور كنند. لباس‎هاي آبي و سبز براي اين افراد مناسب خواهد بود .

مردان متولد بهمن

متولدين اين ماه عموماً خوشرو، خوش قلب و خيرخواه هستند. اينان اغلب هنرمند بوده يا علاقمند به هنر هستند. ين افراد از والدين و همان طور از فرزندان خود نفع مي‎برند. اغلب سفرهاي دور از وطن در طالع دارند. گاه فرصت‎هي روحي و معنوي خوبي نصيبشان مي‎شود. بعضاً در مقابل بدخواهان مظلوم واقع مي‎شوند. اغلب به رنگ سبز تمايل دارند. همچنين سفر حج در طالع آنها ديده مي‎شود. اغلب اين افراد تمايل به داشتن دو همسر دارند. اما به يكي دلبستگي بيشتري خواهند داشت .
متولدين اين ماه هر گاه از چهارده سالگي به سلامت بگذرند، و به طور كلي چهار خطر را در زندگي پشت سر بگذارند، عمر طبيعي خواهند داشت. روز پنجشنبه براي اين افراد خوش يمن است. انگشتر ياقوت و فيروزه و همين طور لباسهاي رنگي براي اين افراد مناسب است .

زنان متولد بهمن

متولدين اين ماه، زناني خوش طبع، نيك سيرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستي است. اينان الب طالب رنج خود و راحت ديگران هستند. والدينشان آنان را بسيار دوست دارند. اغلب اين زنان به پر سفيد حساس هستند. بعضاً رفتاري دارند كه آنان را لوس جلوه مي‎دهد. اين زنانا اگر چه دانا و زيرك هستند، اما گاه راز نگهدار نيستند. اين زنان بعضاً نشاني در صورت دارند كه علامت تمايل آنان به خوشگذراني است. اينان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت مي‎برد .
زنان متولد اين ماه هرگاه از چهارده سالگي بگذرند، عمر طبيعي خواهند داشت. در عين حال سه خطر زندگي اغلب آنان را تهديد مي‎كند كه با صدقه و توسل رفع خواهد شد. اينان يك بار سررشته زندگي خود را از دست داده ولي دوباره بر امور مسلط مي‎شوند. اين زنان اغلب خواسته و مرادي دارند كه در نهايت به آن مي‎رسند. انگشتر عقيق براي اين زنان مناسب خواهد بود .

مردان متولد اسفند

متولدين اين ماه اغلب افرادي شجاع و سخاوتمند، زيرك و فهيم هستند. در انجام كارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه مي‎كنند. اغلب در جواني و پيري پاكدامن بوده و از كسب و كال حلال، سود خوبي نصيبشان مي‎شود. اين افراد گاه از ديگران دلگير مي‎شوند، اما از آنان كينه به دل نمي‎گيرند .
متولدين اين ماه در بين رنگها به رنگ قهوه‎اي حساس هستند. آنان فصل پاييز را دوست دارند و اغلب با ديدن غروب پاييز به هيجان مي‎آيند. بعضي از اين افراد از زني بد عمل آسيب مي‎بينند، بايد مراقب باشند، اغلب اين افراد سفر دريايي در طالع دارند .متولدين ان ماه اغلب در كودكي با سه خطر مواجه مي‎شوند، اگر از اين سه خطر بگذرند، عمر طبيعي خواهند دات. روزهاي پنجشنبه براي اين افراد روز خوبي خواهد بود. همچنين انگشتر عقيق و ياقوت براي آنان مناسب است .

زنان متولد اسفند

متولدين اين ماه، زناني نيك گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، كمي خودبين و مغرور و داراي قدي نسبتاً متوسط هستند. اينان افرادي غريب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خويشان، كمتر محبت مي‎بينند. اغلب اين زنان در شوهرداري استادند و تا حد امكان همسر را از خود راضي نگاه مي‎دارند .
زنان متولد اين ماه اغلب در دوران كودكي گرفتار رنج و بيماري مي‎شوند كه عموماً از ناحيه شكم است. در اين حال دو خطر د زندگي اينان وجود دارد كه با صدقه و توسل، انشاالله برطرف مي‎شود .


نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت14:11---9 آذر 1391
خيلي خوب بود همشون و قبول دارم افرين به وبلاگ قشنگي كه دارين

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:33 ] [ سـا حـل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو